+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel NAUTICO Bewertungen

Hotelbewertung

88%
Sehr gut

von 227 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    94%
  • Sauberkeit

    91%
  • Ausstattung

    87%
  • Komfort

    82%
  • Preis-Leistungverhältnis

    86%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 4.5.2012

Česká republika

  • Gesamtbewertung
34 %
  • Restaurace vedle hotelu

  • Byl objednán 2 lůžkový pokoj pro použití jednou osobou. Přidělen byl pokoj bez jakekoliv židle bez avizovaného WiFi. Po reklamaci byl přidelen jiný pokoj. Nesvítilo stropní světlo ani světlo u postelí. Postele proleželé, ručníky zatuchlé. Jeden ručník na 3 dny. Avizovaná lednička nebyla. Snídaně až v 8 Hod, což při obchodní cestě je pozdě.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
3
Komfort
1
Wert/Geld
3

Bohuslav Fiala

Älteres Paar, 19.9.2010

Česká republika

  • Gesamtbewertung
38 %
  • Označení 3 hvězdiček neodpovídá vybavení. Např. chybějící lampičky u postele, vrzající dveře a podlaha, chybějící žárovka v lustru, nevětrané chodby - z kuchyně v přízemí jde zápach spáleného oleje do některých společných prostor hotelu; v sobotu večer již neteče teplá voda; hotel nabízí mimo televize(pouze 4 základní programy) i rádio a pokojový bar. Rádio-nebylo; bar - znamenala prázdná lednice. Na pokoji jsou hezky řešené úložné prostory, vč. skleněné poličky, ale odkladací police(polička) v koupelně chybí. Recepce účtuje pobyt některému zákazníku před pobytem a některému na konci pobytu. Cena v žádném případě neodpovídá službám.

  • Označení 3 hvězdiček neodpovídá vybavení. Např. chybějící lampičky u postele, vrzající dveře a podlaha, chybějící žárovka v lustru, nevětrané chodby - z kuchyně v přízemí jde zápach spáleného oleje do některých společných prostor hotelu; v sobotu večer již neteče teplá voda; hotel nabízí mimo televize(pouze 4 základní programy) i rádio a pokojový bar. Rádio-nebylo; bar - znamenala prázdná lednice. Na pokoji jsou hezky řešené úložné prostory, vč. skleněné poličky, ale odkladací police(polička) v koupelně chybí. Recepce účtuje pobyt některému zákazníku před pobytem a některému na konci pobytu. Cena v žádném případě neodpovídá službám.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
5
Komfort
1
Wert/Geld
1

NOVOTNÝ

Gruppe von Freunden, 18.9.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
43 %
  • Recepce funguje jen omezenou dobu, vchod je jinudy než východ. Východ vede kolem nevábné kuchyně a na chodbě je to cítit. Postele jsou strašně tvrdé.

  • Recepce funguje jen omezenou dobu, vchod je jinudy než východ. Východ vede kolem nevábné kuchyně a na chodbě je to cítit. Postele jsou strašně tvrdé.

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
10
Komfort
2
Wert/Geld
1

Lukáš Kubeš

Einzelreisender, 23.11.2019

Most Česká republika

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Bohužel mě nic nenapadá.

  • Snad vše od telky, která nešla i když mi byla nabídnuta kompenzace v podobě Coca Coly. Jediné co fakt bylo dobré byl pán na recepci ochotný super přístup, což se nedalo říct o restauraci, která je hned vedle a servirkach, které se tvářili hrozně. Za mě už určitě ne.

Persönlich
10
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
2

Kateřina Tůmová

Einzelreisender, 18.9.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Rezervovala jsem apartmán pro mě příbuzné,kdyz přijeli tak slecna v recepci jim dala jiný pokoj,levnejsi třílůžkový.A pak nastal problém,slecna chtěla po mě storno kauci 70 eu protože jsem stále měla rezervovaný ten apartmán a ona v něm neměla ty hosty.Slecna strašně neochotná a nepříjemná,bohuzrl koukala na film tak jsme ji vyrušili.V pokoji strašně teplo,chtelo by to buď větrák nebo klimatizací.V listopadu mi příbuzný přijedou znovu,tak doufám že nebude zas nějaký problém.

Persönlich
2
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
2
Hotel NAUTICO hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

za tuto skutečnost se moc omlouvám. Musela nastat nějaká chyba. Slečna na recepci mi sdělila, že jste ji telefonicky kontaktovali ohledně pokoje, že přijedou pouze 3 osoby a ne 4, které byly na předchozí rezervaci z jiného hotelového portálu. Proto Vás recepční ubytovala ve třílůžkovém pokoji, který jste si telefonicky objednali, přesto, že rezervace zůstala i na apartmán. Slečna se Vám snažila vysvětlit, že Vám přepíše cenu, protože apartmá je dražší než třílůžkový pokoj. Sama jsem jí papír s přepsanou cenou vytiskla a ona Vám ho šla ukázat. Pokud si recepční říkala o provizi za neobsazený pokoj muselo to být omylem a nebo jste se s recepční špatně pochopily. Přesto je mi líto, že jste s našimi službami nespokojena a za celý incident se Vám omlouvám. Pro příští rezervaci můžete kontaktovat přímo mne a já Vám zajistím hladký průběh ubytovaní.

S pozdravem

Tišerová Petra
hotel Nautico
[email protected]

Anonym

Einzelreisender, 13.8.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Celkem čistý hotel, v Mostě jeden z těch trochu lepších ( ale to je snadné, je tu asi pět možností ubytování takže není z čeho vybírat). Blízkost cca 15minut od centra. Hned vedle příjemná restaurace.

  • Venku bylo 35 stupňů, na pokoji 40!! Bez klimatizace, bez větráku....Drobné závady - nedovíral se sprchový kout, WC téměř nesplachovalo. Personál se bavil o hostech, kteří nerozumněli česky před ostatními hosty takže to působilo neprofesionálně (možná nějaký brigádník?)

Persönlich
4
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
3
Wert/Geld
3

Anonym

Familie mit kleinen Kindern, 21.8.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
4

Lucie

Älteres Paar, 22.5.2022

Třinec Česká republika

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Recepce a salonek vypadaly moc hezky. Paní recepční (mladší, tmavé vlasy) byla moc milá a vše vysvětlila.

  • Pokoj smrděl cigaretovým kouřem, na parapetu vajgly. Lampičky u postele nesvítily, povlečení mělo rozbité zipy, takže peřiny vypadávaly. V koupelně mi chyběla předložka před sprchovým koutem, vyřešeno ručníkem. Snídaně nedoplňovaná, ranní recepční (kuchařka?) nebyla zrovna v dobrém rozmaru.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 10.6.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Pokoj byl malý, pěkný, čistý, sociální zařízení též. Na pokoji nefundovala TV, byl problém se snídaní, nešla objednat na dřívější čas.

  • Pokoj byl malý, pěkný, čistý, sociální zařízení též. Na pokoji nefundovala TV, byl problém se snídaní, nešla objednat na dřívější čas.

Persönlich
9
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
8
Komfort
3
Wert/Geld
5

Tomáš

Einzelreisender, 25.5.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 6.9.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Hluk z ulice

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 12.3.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 21.10.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jan

Älteres Paar, 28.5.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Děrave prosteradlo a povleceni.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
5
Komfort
6
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 12.6.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Oceňuji příjemný personál, čistotu a příjemný interiér hotelové kavárny.Snídaně až na drobné výhrady byla velice chutná a dostačující.Velice hladký průběh při nahlášení a odhlášení se z hotelu.

  • Cena v porovnání s komfortem pokoje je podle mne nadsazená, (např. chyběl mi v koupelně fén, na který narazíte i v obyčejných motelech). Lůžka byla zapuštěna do vyvýšeného podia, které bylo potaženo nepříjemným(snad zátěžovým?)kobercem. Měla jsem méně soukromí, než bych si přála, vzhledem k velice tenkým stěnám mezi jednotlivými pokoji (pokaždé jsem slyšela obyvatele vedlejšího pokoje, když šel do koupelny). Cena snídaně nebyla přemrštěná, ale očekávala bych více druhů pečiva (ne jen rohlík) a více zeleniny a ovoce.Opravdu je to nesrovnatelné se servisem, který znám odjinud a z hotelů stejné kategorie (***).

Persönlich
8
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 28.8.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Personal a čistota

  • pokoj a diskomfort

Persönlich
10
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
10
Komfort
2
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 12.2.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Na pokoji bylo velmi chladno

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
6

Tomáš

Einzelreisender, 13.7.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 12.3.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Alois Rott

Einzelreisender, 20.8.2022

Cheb Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Vstřícný personál. Snídaně take O.k.

  • Tak žádné zasufky po potřebu hosta,nelze si nikde ani nabit tel. Venkovní osvětlení do vchodu hotelu nevidíte na krok strčit klíč do zámku a to nemluvím že jdete přes žlab kde je nebezpečí upadnout

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4